Nya naglar!

Hello babes.
Sov hos Freja i natt, as kul.Inte ovanligt att vi har kul. Men vi har inte träffats på apa länge ..! Så det var underbart.
Åkte sen in till norrtälje , träffade Fredric Bergkorven. Sen fixade ja naglarna, efterdet som tog ca 2 timmar drog jag tillbaka till station, där Fredric Sara, och dom va . Skulle ta bussen klockan 16:50 något. Men icke! Wägerth vägrade, Så gick med Angelica , My och vafan hette hon nu igen då .. ?!  Komme inte ihåg, men nått på M iallafall. Och tog bussen hem med dom 17:30 . Mysigt mysigt :) 
Nu är jag hemma, gjort rätt fint i mitt rum (a) ! Stoltabj. Ska snart hoppa in i duschen och sedan smörja in mig med min älskade body lotion ! Mums.

Så jaa. Vi höra lite senare snyggingar.

Jusste, morgonen dagen vet jag inte mycket om. Men får se, kanske ska träffa Jesper Mattson, förhoppningsvis :) Saknat den korven 2 be honest :P

Puuuuss



Ungefär såhär. Fast mina är silvriga där framme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0