Ner med Kelly .. !

Jag tittade på tv´n med Kajsa och Madde för ett tag sedan, och då sjöng Kelly Clarkson. Hon sjunger inte alls lika bra som hon gör på skivorna. Jag förstår itne att hon tycker att det är pinsamt att dom gör om hennes röst så enormt jävla mycket? Det skär nästan i öronen. Jag blev helt chockad. Jag har börjat tycka om henne och hennes låter lite mera. Men nu blev jag bara äckligt besviken på tanten. Gått upp i vikt har hon gjort också.
Nej men usch. Nu tänker inte inte jag lyssna på hennes låtar nu på ett tag. Hon sak känna straff ... MOHAHAH !

I detta tillfälle tycker jag mer om " 12 stones - it was you " som korven ville att jag skulle lyssna på .. korven är då Jesper M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0