Mensfanny loooove nakenpics.

Tjohej ..... ballar.
Nu är jag hemma igen, har spenderat min helg med min MensFanny :) Jätte mumsigt. Ska försöka berätta lite kort om vad vi gjorde .
Jag kom dit, vi började spela nya monopol med kredit kort. As länge, jag sööög ! Fanny var alltid snäll och gav mig extra 10 miljoner hela tiden och hus av hennes. För hon hade typ 6 hotell och jag inget .. !
Sen så efter några timmar fick vi för oss att bada, gjorde det i massa olja så mitt hår vart jätte fint när hon tröck ner mig i vattnet och sa att hon skulle massera mig för jag var hård i magen (?) HAHAH ! Aja, sen gick vi tillbaka försatte spela och ville ha chirre och poppis. Så vi gick ner och skulle hämta det och göra en egen vitlöks dipp. Men dumma i huvet som vi är så tror vi att smaken kommer på en gång. Så vi tog 2 och ½ as stora vitlökar och geggade ner. Tog upp det på rummet och lät det stå ett tag . Sen jävlar var det smak på skiten ! Gick inte ens at äta, vi stank .. Så vi blåste på katterna och dom tyckte iallafall att vi lyktade illa .. sen nös Snoris på mig så snoret kom .. ! FYFAN SNUSKIS ! Fortsatte spela , sen tog vi fina naken pic´s osv. Jätte fina videosar när jag pratar om snoris och när vi ska äta katt bajs . (egentligen var det choklad) As kul iallafall . Sen gick vi upp, maserade . Sen sov .
St
llde klockan på 10 för vi skulle in till norrtälje, men vi somnade hela tiden om. Sen klockan halv 1 vaknade jag av att fanny skriker " AJ AJ AJ" sen ställer hon sig upp och säger "fan jag tror jag har fått mens" . Men så var det inte, hon hade bara ont i magen. Haha !
Jaa, sen skulle vi ta en buss vid 13:55 och klockan var 12:55 så vi görjade göra massa onödiga saker. så vi hade 10 min på oss att byta om , fixa oss osv. Men vi hann ! Otroligt nog .. Sen in käka på Kina restaurang coh hem till Fanny igen. Tittade på film , badade,  pratade om Turkiet resa, käkade choklad snoppar osv.
Och nu är jag hemma. Underbar helg .
Love u snutt.


Men ska gå och kissa nu. Hörs sen. Puss!



Du och jag, det är så det ska va :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0