Måste raka mig under armen.. suck*

sitter här med freja, känner mig lite hårig. Jaja, det får bli bra. Får låna frejas trimmer sen så.

Måste berätta en skit rolig sak som jag gjorde idag;

När jag skulle gå av bussen hoss freja, kände jag att jag var så jävla kissnödig. + att jag var så jävla åksjuk! Hela världen snurrade typ, så iaf , fram tills saken. En tant klev av bussen samtidigt som mig. Så jag frågade henne ifall att hon kunde hålla upp mig i kiss ställning medans jag kissade. Eftersom att jag var så åksjuk, jag kunde inte sitta ner och kissa. Då skulle jag ju bara ramla.. Så hon följde med mig ut i skogen iaf. Men hon ville göra ngt helt annat än att hjälpa mig kissa. Hon tog en pinne och försökte att stoppa upp den i min rumpa. Blev så jävla sur! så jag slog tanten och sen kom freja. Fast jag sa ingenting till henne såklart .. puuhhh..

Jaja, då vet ni.
Ska vara lite social mot freja nu, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0