Lääänge sedan.

Förlåt för dålig uppdatering, men gjort lite för mycket för att ens orka sätta mig vid datan . :)

Lördags: åkte till Norrtälje tträffade några ett tag drog sedan hem , sen kom hannes hem till mig, tittade på film. Och när vi var ute och gick såg vi VARGEN! DAMN BIG. Han åkte väl hem runt 01:00 tror jag. Sen satt jag vid datan och sov .

Söndags: Åkte in till norrtälje och mötte Jesper, åkte hem till mig. Gjorde inte så mycket. Men länge sedan, så det var mysigt ändå. Han drog hem, och jag drog till gamla stallet. Natta älsklingarna, åkte hem käkade, sen gjorde jag fan inget ..

Och nu har jag vart i skolan, Angelica Wägerth började i våran klass idag, underbart! Alltid skönt med nya människor i klassen, men specillt nu när min älsklings prinskorv kom till klassen :) . Ska packa nu osv, åker ju till fjällen imorn och kommer hem på söndag. Kommer sakna mina cpn .. :(  !

Haha, lekte lite med robbans "björnfitta" .. ett annat ord för pälsmössa för honom tydligen ..
2 bilder på dagen ..


Jag älskar hans björnmössa.


Ni är snyyygga. (lägg märke till Fannys min.. hahah sötunge!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0