Hemma nu !

Kom nyss hem typ, och nu sitter jag här och kollar på lite gamla häst bilder. Usch kommer sakna dethär.
Lägger ut lite bilder så jag sjläv ska kunna komma tillbaka och titta på bilderna, och INTE för att ni ska ha något att titta på.. om jag saknar det för mycket. Ska lägga ner tror jag nu..


Jag och Mio, sommaren 2008. Vann utställing.


Jag och Monique. Sommaren 2009.


Jag och Mio, sommaren 2009/2008. Du ger mig lycka .


Jag och Mio, sommaren 2009/2008.


Monique . Har enormt många bilder på henne.


Madonna.. Vintern 2008, sjuk..


Madonna, våren 2008/2009. Sista bildena av henne, sista minnet. Sjuk.. Saknar dig .


Jag och Mimmi drog iväg på utställning med Mio och Felicia. Jag och Mio 1a plats. Mimmi och Felicia 2a plats.


Mysak mitt liv. Förlåt mig ..

Finns flera 10000000 bilder till, och på massa olika hästar som jag haft. Men jag blir bara nere av att titta på alla. Så det får räcka. Puss..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0