Fjällen nästa.

Åker som sagt till "våran" stuga i fjällen i morrn och kommer hem på söndag, ska bli jävligt nice faktiskt, med tanke på att jag är grym på att åka skidor! (Och jag var inte ironisk där.)

Åker dit med, Mamma Pappa Jocke Lisa och min mupphund. Vet inte om det skulle med en till familj, men det lär jag ju få veta lite senare (:
Sakna mig eller inte, jag kommer iallafall få det grymt bra. Ni som har mitt nummer kan ju alltid underhålla mig. 7 jävla timmar bilresa dit typ.. Jag kommer dö, och inte kunna gå för min rumpa kommer bli platt .. :(  ! Måste hitta en fin mössa, åker inte utan mössa. Kommer frysa skallen av mig när jag åker ner annars ju ! Bilder kommer när jag kommer hem, kommer inte orka blogga eller ens vara inne på datan när jag är där. Skönt att komma bort ett tag.

Men bara att ringa / smsa om det är något :)


Inte bara lite nice heller !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0