K*K SKOLA ..

Jag tänker inte börja med ett hej i detta inlägg, för jag är verkligen inte glad.
Jag sov hos Fanny stumpan idag, mysmys. Sen fick vi gå rätt fort till bussen. När vi kom till skolan skulle vi ha NO. Och skulle göra provet. Men icke. Då kommer ANTJE in i rummet och då börjar det hela. Hon är våran biblotikarie som pratar tysk/svenska. Man måste anstränga sig för att höra vad hon säger . Men men, och i NO´N har vi grupparbeten och behöver datorer, men det förstod inte hon .. inte chockad. Men sen gick hon iallafall ner och kollade så vi fick datorer, sen när jag och freja ska gå ner till datorerna så finns det inga datorer lediga till oss. Så vi pratar med Antje, och hon surar ju som aadu..
Jag och Freja är inte direkt på bäst humör, så jag sa : men vafan skaffa fler datorer till skolan så vi ockå kan plugga! Kommer inte ihåg vad Freja sa , men det var något sånt liknande också. Då säger Antje sähär till svar: Jag är din bästavän och du ska behandla mig med respekt och blablabla .. nu får ni vänta 2 timmar innan ni får varsin data!!!

Hahhaha, vadå bästavän .. ? Gumman, jag känner knappt dig, du är bara biblitikarie på våran skola ;)
Men tillsut fick vi varsin data med evigheter av tjat! Så nu sitter vi i cafeterian med ddatorer. Mums. Men inte långt kvar på lektionen, men men .

Vi höres och synes ., Säger inte puss nu, är fortförande sur. Så det får blir ..
HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0